border
sSNAKESs : Reptile Forum
 

Go Back   sSNAKESs : Reptile Forum > Community Forums > General Discussion

Notices

Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 04-12-03, 09:38 PM   #1 (permalink)
Moderator
 
sSNAKESs.com's Avatar
 
Join Date: Feb-2002
Location: Toronto
Age: 37
Posts: 3,359
Country:
Talking Hilarious Clip Shane showed me..

cant get enough of this...

http://www.redcoat.net/pics/Conan-Tr...-Star-Wars.wmv
sSNAKESs.com is offline  
Login to remove ads
Old 04-12-03, 09:49 PM   #2 (permalink)
Member
 
Melly18's Avatar
 
Join Date: Aug-2002
Location: Toronto
Age: 33
Posts: 466
lmao!
__________________
:sun:¤Melanie¤:sun: Vamos a Cuba!
0.1 Ball Python, 0.1.1 Solomon Island Ground Boas, 0.1 Leopard Gecko, 0.0.2 Crested Geckos, 1.1 Dogs, 1.0 Chappy
The Original sSNAKESs.com Chat
Melly18 is offline  
Old 04-12-03, 09:51 PM   #3 (permalink)
Member
 
Join Date: Aug-2002
Location: Ontario
Age: 39
Posts: 5,000
LMAO!!!!!!!!!!! hahahahahaah.. thats hilariously funny.... for me too poop on!! sorry, couldnt resist
Matt_K is offline  
Old 04-12-03, 09:54 PM   #4 (permalink)
Member
 
katev17's Avatar
 
Join Date: Dec-2002
Location: Orleans
Posts: 911
Send a message via MSN to katev17
I'm still laughing ... "I AM YOUR FATHER" AhahAHaa... Thanks for sharing Jeff! I'll be keeping that one on favourites lol

Kate
__________________
Everytime that I look at myself I can't believe how awesome I am.
...The first rule of journalism is: Don't talk about journalism... or was that Fight Club?
~Kate
katev17 is offline  
Old 04-12-03, 09:55 PM   #5 (permalink)
Please Email Boots
 
Join Date: Mar-2005
Posts: 3,326
Country:
I have tears rolling down my face. Now that's comedy. The part were they were acting out the movie was truly the dorkiest thing I have ever seen. I love Star Wars but that goes above and beyond liking it. Apperently all the psyc wards gave out day passes at the same time!
Tim and Julie B is offline  
Login to remove ads
Old 04-12-03, 09:58 PM   #6 (permalink)
Leo-Land
Guest
 
Posts: n/a
The best part is where he talks to the little girl and stays "aww that is very cute, I'm gonna go over here" and then he whispers "for me to poop on".

Hahahaha.. That was funny.
 
Old 04-12-03, 10:37 PM   #7 (permalink)
Forum Moderator
 
Join Date: Dec-2002
Location: London
Posts: 3,038
Country:
AMAZING!!!
Andy_G is offline  
Old 04-12-03, 10:39 PM   #8 (permalink)
Member
 
RachelS.'s Avatar
 
Join Date: Dec-2002
Location: Fort Worth, Texas
Age: 29
Posts: 1,619
Send a message via AIM to RachelS. Send a message via Yahoo to RachelS.
WOW! You guys have waaaaayyyy too much free-time on your hands to think that was funny! Omg, get a life!

hahahahahahaha I'm joking!!! That was hilarious... "Colonal Sanders"... "Isn't she adorable".... LMFAO!!!

Where does shane find this stuff? *still wonders why Shane calls everyone a nerd*...LOL
__________________
Who are you callin' a freak?!
~*Rachel*~
RachelS. is offline  
Old 04-12-03, 11:18 PM   #9 (permalink)
Member
 
JeffT's Avatar
 
Join Date: Sep-2002
Location: Calgary Alberta Canada
Posts: 1,276
Send a message via MSN to JeffT
LOL OMG WHAT GEEKS! hahaha that dog was hilarious. I wanna see some more.
__________________
1.1 Gehyra Vorax 1.0 Golden Gecko 1.0 Oedura Monilis 1.1 Green Tree Frogs
JeffT is offline  
Old 04-13-03, 01:25 AM   #10 (permalink)
Member
 
Lisa's Avatar
 
Join Date: Jun-2002
Location: Trenton
Posts: 6,075
Send a message via ICQ to Lisa Send a message via MSN to Lisa Send a message via Yahoo to Lisa
That is crazy, i loved it.
__________________
Neo-Slither (Snake fanatic mailing list) http://<br /> http://groups.yahoo.c...p/Neo-Slither/

May you live in interesting times.
Lisa is offline  
Login to remove ads
Old 04-13-03, 11:09 AM   #11 (permalink)
Member
 
Join Date: Jan-2003
Location: Dartmouth,Nova Scotia, Canada
Age: 38
Posts: 690
Send a message via ICQ to Burmies
Cool.

Burmies
Burmies is offline  
Old 04-14-03, 03:11 AM   #12 (permalink)
Member
 
Join Date: Jan-2003
Location: UK, Newcastle
Age: 28
Posts: 548
Send a message via AIM to Lizzy001 Send a message via MSN to Lizzy001
lol...very funny
__________________
1.0 Normal corn snake, 0.1 Snow corn snake.
Lizzy xxx
Lizzy001 is offline  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On




All times are GMT -6. The time now is 02:50 AM.

Powered by vBulletin®
©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2002-17, Hobby Solutions Inc.

right

SEO by vBSEO 3.1.0